ELLE galan

Nu har dem lanserat vilka som blivit de 10 finalisterna, tyvärr var jag inte en av dom. Himla trist, hade varit sjukt kul att gå på ELLE-galan.

Här är tre av finsalisterna, känner att jag missade att färglägga min klänning, men till nästa år då blir det satsa järnet, ska börja på den redan nu fan.

Sen blir jag ganska störd på att ELLE har ändrat sin hemsida så nu hittar jag ingenting längre. Förstår inte vad det var för fel på den gamla. Satt och försökte lära mig hitta på den när det stod "Köp biljetter till ELLE-galan" och jag blev superglad, gick in på länken, blev inte alls särsilt glad längre för biljetten kostade 1495 spänn. Känner att jag inte riktigt har råd, särsilt eftersom jag inte vet om jag är hemma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0