Grease is the word

Jättelänge sedan jag såg den filmen, men den är ju så härlig. Älskar Sandys klääder, både genom filmen och sen på slutet. Såhär ser mina kläder ut idag (som Sandys kläder)

Älskar 50-tals kläder, det har jag alltid gjort, det bästa som fanns när jag var liten var att klä upp mig i farmors gamla kjolar och blusar. Gud, nu blev jag jättesugen på grease, ska nog kolla den snart. DAGENS- till 50-talet, underbar tid. Faktiskt så är dom flesta modeperioderna härliga, den ända som jag aldrig vill se igen är 90-talsmodet. Snälla, jag skulle dö om platåskor och magtröja blev modernt igen...

puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag håller inte med dig riktigt! Jag känner faktiskt att världen snart är redo för platåskor, magtröjor och andra minimala kläder igen..

Hello 90-tal!

Btw, geniet som klär tjejerna i Sex and the city heter Patricia Field, puss.

Ps. Du är jätteduktig :D

2008-12-05 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0