Till er killar

Okej jag klarade mitt mission ganska snabbt, jag letade inte så värst mycket. Gick bara in på en sida jag brukar vara inne på http://www.asos.com/ men jag har aldrig kollat om det funnits killkläder. Men det gjorde det, och gasnka billigt också!
 Denna fina cardigan för 24.47 pund, och jag tror punden ligger på ungefär 12 kr så tänk efter lite nu så kommer ni fram till hur mycket den kostar. Plus frakt sedan ioförsej men det blir ändå billigare än att gå ner på stan. Så killar det är bara att shoppa loss, och annan bra grej kan ju vara att man inte behöver gå ner på stan, vilket många killar ofta vill slippa av någon anledning.
Iallafall blev det en stad- runda med Mark, som ställde sig i provrummet och sade åt mig att ge honom allt jag tyckte var snyggt! O herregud är det något som gör mig lycklig så är det när killar säger sådant! Så jag måset ta tillbaka DAGENS och ge den till Mark istället för det var skitkul!
Puss nu ska jag designa Sofias nyårsklänning, tänker mig paljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0