Vintagemässan

Hejsan, nu sitter jag här och tittar på Desperate Housewives med min kära Agnes. Hon är så himla fin i sin vintage skjorta och bruna höga kjol som hon hittat i sin utklädningslåda. Himla fin, DAGENS så himla mycket!

Skjortan köpte hon på Vintage-mässan som vi var på i September, det var så sjukt kul! Och nu är det dags igen! Jag och Agnes tänkte fira Lucia med ett besök i stockholm och kolla på massor av vintage-kläder!

Enskillda galleriet, you should go!

OKEJ NU ÄLSKAR JAG INTE AGNES LIKA MYCKET LÄNGRE FÖR HON SA PRECIS ATT HON HADE TÄNKT TA ME MIG PÅ VINTAGE-MODEVISNING MEN ATT HON TYP GLÖMDE DET ELLER TYP SKET I DET MEN JAG ORKAR INTE BRY MIG JAG HAR FULLT UPP ATT HATA HENNE BARA!! aaahhhh

aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0