time to shine

Ja men då var det alltså fotografering som gällde idag, himla kul! Sedan kom man på att postlådan tömdes 3 och när jag väl postat det nere på stan (där töms dom 6) sa mamma att jag inte borde tagit julfrimärke för det kan ta längre tid då. Så vafan, allting verkar skita sig men jag pallar inte bry mig just nu. Till nästa år kan jag det här, då jävlar!

Iallafall så är min hjärna äntligen tömd på allt jobbigt skolarbete och jag måste inte använda all min vakna tid till plugg. Drog därför en liten stanrunda med underbara Lovisa, köpte glittriga skitstora hårspännen på H&M fär 29:50, VÄRT!

Hittade en skitfin väska på JC från SEDDLER för 499 kr (helt klart DAGENS) men bestämde att jag ska önska mig den i julklapp!
 Kolla min regnjacka jag hittade by the way, den är sådär lagom diskret som jag älskar.

Tack för idag
Puss

Förresten, Lovisa din jacka är ursnygg!



Kommentarer
Postat av: Lolleeeeeeeeeen

o jag tycker att din regnjacka är hur sköön som helst!!!

2008-12-11 @ 13:17:48
Postat av: Kas

sötnos på bilden :D

2008-12-11 @ 18:02:13
URL: http://kkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0