Rött och paljetter

Kan inte direkt säga att det här med lov gör under för mitt bloggande... Vet inte riktigt vad jag har gjort sedan jullovet började men jag har inte haft tid att sitta vid datorn.

Om jag börjar med vad jag kommer ihåg var det gårdagens skumbad med Erika och Sofia vid sjutiden. Sedan kom Lollo, Kristian, Mark, Simon och Erik förbi och väntade på att vi skulle fixa iordning oss. Eftersom det blev lite kaos och brottom blev det bara min blommiga höga kjol (i inlägget SOCKERSÖT) och sedan drog vi till Eriks brorsas lägenhet.

Jag, Erika, Kristian och Mark sov i min källare och så äcklig som jag var i morse var det längesen jag var... Gammalt smink och bara ällment äcklig, så när killarna gått och  Sofia, Lina och Lollo kommit började vi ett efterlängtat spa! Bad, bastu, ansiktsmasker, benvax och hårfärgning på  Lina.

JO!! Sen så har jag sytt nyårskläder åt Sofia och Lina som helt klar får HELGENS till och med. Dom vill att det ska vara en supersurprise på nyårsafton för alla vad dom ska ha på sig så kan tyvärr inte lägga ut några bilder förrän efter nyår, men det är fan inte långt kvar nu ju! Men jag kan iallafall säga att det är massor av rött och paljetter! Jag är faktiskt väldigt nöjd, och det är superkul att ha tid att sy igen. Imorgon ska jag sy något åt Erika också, det blir något guldigt.

NU är jag hur trött som helst, kanske hittar några roliga bilder att lägga upp senare
Ska försöka vara mer aktiv, puss

(Förlåt Mark, jag har ändrat nu!)

Kommentarer
Postat av: anki

åhhh min älskade tess om du har lite fantasi och ork samt tid kvar kan du ju sy nått åt mej också:D:D:D:D:D:D:D puss

2008-12-22 @ 23:21:18
Postat av: Kas

asså vafan therese Jag heter MARK!!! inte Erika :'(



//MARK

2008-12-23 @ 00:27:19
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: Kas

asså vafan therese Jag heter MARK!!! inte Erika :'(



//MARK

2008-12-23 @ 00:27:22
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: tessannan

ooj de va inte meningen! nu har jag ändrat!

2008-12-23 @ 00:58:20
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0