Även i mina drömmar

Ställde mig i garderoben igår kväll och skulle bestämma what to wear. Slutade med att jag bara tog fram det mesta svarta jag kunde hitta och hoppades att jag i mina drömmar skulle komma fram till vad jag skulle ta på mig (vadå mysko?). Funkade faktiskt eftersom jag på morgon visste att det enda rätta var att ta på sig allting jag tagit fram plus leggins och kängor.
Så jag kom till skolan med x antal svarta linnen och mitt gröna spetslinna och ett med stjärnor. Måste säga tack till Sofia Härd som gjort mig insatt i hur lager-på-lager stilen funkar: man tar helt enkelt på sig tröjor tills man hittar en snygg som man vill ha på sig, men istället för att ta av sig varje tröja som man inte är nöjd med sättar man på sig nästa tröja utanpå. Måste nog träna lite mer på den metoden, men Sofia, du vet att du förtjänar den för att du är en så superhärlig snygg figur: DAGENS!

Min dator är inte på min sida och låter mig inte ladda upp någon bild idag...Hittade iallafall en bild på massor av smycken som jag kände kunde bli något kul, vi får se hur jag ser ut imorgon.
Godnatt puss


Kommentarer
Postat av: Schiller

Jag tyk jag förtjänar dagens från dig, sophia o erika för att jag fixa era bloggar! :D

2008-12-02 @ 23:25:15
URL: http://kkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0