Did I, or did I not?

Jag vet att jag lovade att jag skulle klippa lugg idag, och att ni skulle få döda mig om jag inte hade gjort det... Vi får se vad som händer imorgon, jag vet inte om det blir några mer inlägg efter det här. Vi får så helt enkelt.

Ätligen, äntligen, ÄNTLIGEN fick jag användning för min tyllkjol jag sydde till min balklänning! Tyll har alltid kännts lite för emo för min smak, men det funkade väldigt bra när jag hade det under en vippig, blommig klänning (som Agnes lånade ut till mig, den är så jäkla fin!) och mina älskade ankelboots. Inte alls emo. Dessutom är tyll och andra billiga material, som tidigare bara setts som skräp, ganska stort på modevisningar och butiker, uppblandat med finare material som sammet och spets. I senaste nummret av ELLE gjordes ett modereportage med mycket spets och tyll; i spetsen.
Egentligen tycker jag väldigt illa om mig själv eftersom jag bryr mig om vad som är moderiktigt och inte, jag har aldrig riktigt gjort det förut nämligen och det har varit någon slags del av mig och min stil; att jag inte bryr mig om alla andra helt enkelt.
Men jag läste en artikel om förra årets vinnare i ELLE-tävlingen jag pratar om hela tiden, och på översta raden stod det " hade skapat en rosa liten dröm med trendriktiga blommor". Det ska alltså vara trendriktigt, men herregud, allting är ju trendigt nu förtiden. Det är inte som på min tid, brukar pappa säga, när bara röda, tajta manchesterbyxor var modernt ett tag och man blev mobbad om man inte hade det. Tur att man inte levde i det århundradet säger jag bara!

DAGENS kära vänner ska inte gå till något som har med kläder och göra, utan en annan sak som gör mig lycklig; nämligen only you med Joshua Radin. LYSSNA!! Jag blir så himla lycklig och lugn av den här låten, helt underbart.
http://se.youtube.com/watch?v=vjd6yIn2zmk

Pussar


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

såg du på Insider? Vad tycker du om nätpedofilerna??

Själv tycker jag det är vidrigt och vill gärna höra dina åsikter.

2008-11-19 @ 22:57:07
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: anki

vadå, inga fler inlägg, nu hajjade jag inte! :O :(

2008-11-20 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0