Tight rumpa

Vet inte vad jag tycker om den här lilla dressen...
 
Hm... jo jag gillar den.

Sydde in och upp mina baggy-jeans från Cheap monday, äntligen!!! Dom har legat där i drygt ett halvår med innålade ben och bara väntat på att jag ska ta tag i dom men det har jag inte gjort. Förrän nu alltså. Blir nog baggy imårrn helt enkelt, för jag har saknat mina byxor en himla massa! Det dåliga är att eftersom jag är tjej så växer mina höfter typ konstant, vilket märks när man inte har haft ett par byxor på ett halvår... Men att dom sitter lite tajtare över rumpan kan ju aldrig skada.

Puss och tjingeling


Kommentarer
Postat av: agnes

skitsnygg klänning, verkligen!!

2008-11-25 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0