Gavin-kväll

Hej på er, dags att skriva igen. Skitkul med bloggen och allt jag gör framöver kommer typ ha med den att göra. Har lagt ett litet block i min väska som jag kan skriva ner små anteckningar under dagen i, typ vem som har snygga kläder och vem som har fula...haha.

Gårdagnes kväll var ju ganska underbar; jag var i Sthlm me familjen och kollade Gavin Degraw på Anexet!! Att han sjöng som en gud visste jag ju redan men shit vad den killen är charmig! Bästa var när en tjej längst fram kastade upp sin bh på scen och han kollade rakt på henne och sa Thank you, you are beautiful med sin underbart vackra röst. Jag skulle typ dö...
För er som inte vet vem han är, you tube och lyssna på Follow through, det första "ohh" var helt magiskt, alla bara tjöt!

DAGENS tycker jag förbanskillen ska ha, som fick mig att falla helt. Det var första gången han stog på scen så han var jättenervös, stog där i en grön uppknäppt skjorta, vitt linne och jeans. Det bästa var hans hår; halvlångt, fluffigt och han hade knutit ett smalt band runt huvet rakt över pannan. Ska ner på stan nu och hitta ett nånt band, får se om jag blir lika söt som förbandskillen (hatar att jag inte vet vad han heter), skulle inte tro det...

puss / Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0