Keep or not keep?

 Inhandlad på rut m.fl igår, 299 hela kronor och jag vet inte... Den är ju ascool och ser ut som en sådan där gammal lampskärm och jag har gått och tänkt på den i en vecka sedan jag såg den i Gbg förra helgen. Älskar ju svarta höga kjolar men den sitter inte riktigt som jag vill, men symaskinen finns ju alltid där nere i källarn och bara väntar på att användas. Tar nog på mig den här i skolan imorgon men skiter i att ta bort prislappen så kan jag bestämma om jag vill ha den senare...

Lördagen blev också dagen då jag premiär-shoppade ett klädesplagg på New Yorker. Jag har hatat den affären sedan den öppnade men igår hittade jag ett grönt spetslinne där (149 spänn), det ska jag iallafall behålla. Okej, jag har handlat där förut, då köpte jag ett par lila leggings. Men leggings är inget klädesplagg, det är en...accosear.

Liten fråga: Hur får man bort sådana där tatueringar? försökte gnugga bort mina med tvål men det funkade inte så bra, allt är kvar... Skulle bli glad om jag fick lite hjälp!

Puss

Kommentarer
Postat av: johahanna

hahahah jag får inte heöller bort mina :/ fats jag har ju ritat med bläck :P men det går inet bort ju ...

2008-11-23 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0