min älskade johanna

idag skulle jag vilja berätta om en underbart vacker och uthålligt sexig skapelse som heter johanna , vi har kännt varanndra ett bra tag och vi är mycket kära i varanndra! du är det bästa som har hänt mig och jag kan inte leva utan din kärlek. du förgyller min dag och när jag ser dig springa där ute på ängen med vinden fladdrande i håret så bli jag axel svag . dU springer som en athlet , du ser ut som en skönhet och du beter dig som en drottning , du är värd det bästa och det är jag <3333 DU E SÅÅ FIN <33333 PUSSS DIN  ÄLSKADE THERESE !

 

Kommentarer
Postat av: johanna

nämeeen therese , ojj visste inte att du hade sånna känslor :D :D , jag e kär i dig oxå <3333

2008-11-11 @ 22:57:37
URL: http://meiitan.blogg.se/
Postat av: Schiller

Hahaha ja tycker du borde ha lagt upp den om mig istället :(

2008-11-11 @ 23:11:32
Postat av: Anonym

neej , hon borde ha lagt upp en om mig ist ;) haha

2008-11-12 @ 07:23:43
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0