ELLE-galan

Först och främst, jag ska inte lämna datorn inloggad på bloggen igen när johanna är i närheten. Inte så smart. Men visst gumman, jag älskar dig väldigt mycket<3

Hur som helst, har precis hittat en tävling som jag så hårt ska vara med i! Hela grejen går ut på att få gå på ELLE-galan, I EN KLÄNNING MAN SJÄLV DESIGNAT! Dessutom en natt på hotell och man får ta med sig en person. Hur underbart skulle det inte vara att mingla omkring i en lovely dress och prata med massor av svenska designers. Det skulle kännas som att vara på en modevisning, alla skulle vara så himla snygga!
Så anyways, man ska skicka in hela kittet, med teckning och tygprover och annat som kan vara bra. Så nu behöver jag bara ha en klänning... Har inte ritat på aslänge, men nu när jag läste om den här tävlingen satte jag mig och ritatde lite, och gud vad det är härligt! Tillsammans med bloggen så får jag mitt huvud helt rensat på alla klädtankar jag har snurrande i skallen hela dagarna. Perfa! 
Bidraget ska vara inskickat senast 8 december så jag har masoor med tid på mig, men ska man ha någon chans är det bäst att jag sätter lite fart för att få till den perfekta klänningen. För att få lite insperation satte jag mig och kollade i gamla skissblock som jag gjort slut på, fulla med massor av kläder som jag ritat! Första skissblocket började jag på 2005 någon gång och sedan har jag 4 mer eller mindre fulla skissblock.

Det var skitroligt och kolla igenom alla, särsilt och se hur mycket sämre jag ritade när jag började än nu haha dom första teckningarna i det första blocket är förjävliga! Hittade iallafall lite kläningar jag ritat som jag tänkte jag kunde insperaras lite av. Fast tror man måste kolla upp vad som verkligen är moderiktigt just nu om man ska ha en chans, jag tror dom går väldigt mycket på det när dom väljer ut finalisterna. Tror väl inte direkt att jag ska komma med, men hoppas kan man ju alltid göra!

Johanna, du förtjänar den egentligen inte alls men här får du DAGENS! Bara för att du vågade ha rosa strumpbyxor på dig idag! Det gillar vi skarpt!

Pussar


Kommentarer
Postat av: JOHANNA ; du vet dagens tjej !

JAAAAAAAAA ; JOHANNA ÄE DAGENS ; SÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR COOOL !! :D mihihihhi , älskar dig oxå <3333333333

2008-11-11 @ 22:56:04
URL: http://meiitan.blogg.se/
Postat av: johanna igen :D

FETT SNYGGA BILDER FÖRESTEN !!! <3 du lär ju ta med mig när du vinner , vill jag också ha en thessidress på mig , wiihoooo

2008-11-11 @ 23:00:43
Postat av: Anonym

du kommer lätt som en plätt vinna så duktig som du e ! <3 du kan alltid ta me mig om du vinner(A) haha pusspådig

2008-11-12 @ 07:25:55
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer lätt plätt vinna så duktig som du e ! <3 Jag finns här som nån du kan ta me (A) haha pusspådig <3

2008-11-12 @ 07:28:12
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Agnes

fan vad roligt, och grym som du är har du ju värsta chansen att vinna! mihhiihii, jag vill också följa med!! :) <33

2008-11-12 @ 22:19:47
Postat av: Agnes

fan vad roligt, och grym som du är har du ju värsta chansen att vinna! mihhiihii, jag vill också följa med!! :) <33

2008-11-12 @ 22:23:25
Postat av: Lollen

TA MED MIG:D:D:D:D:D:D:D<3333333333333333333333333

2008-11-13 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0