Herregud och Amy Winehouse

Gårdagen var alldeles för häktisk för att jag ens skulle orka tänka på att blogga. Hela min dag som var full av plugg är inte ens värd att berätta om, det ända jag tänker säga är att jag hade lockigt hår och luggen, och det funkade alldeles perfekt, Awsome!

Så dagens kvällsaktivitet var Saw 5, 16 biljetter bokade på mittenraden och alla var aspeppade. Inget glamouröst alls över den filmen kan man säga, bara blod och äckel hela tiden. Tills den här tiden hade jag satt upp håret och på med ett sidenband bakom luggen, funkade också prima så luggen får allt fler pluspoeng hela tiden.
Anyways, så här i efterhand var väl filmen ganska bra, men det var ju inget jag märkte när jag satt i biosalongen, livrädd.
När jag äntligen kommit hem i tryggt sällskap av Sofia, sminkat av mig och var redo för att gå och lägga mig tittade jag mig i spegeln och såg en blek tjej med ett rödsprängt öga. Snyggt. Ögat gjorde skitont och jag kände mig allmänt äcklig och ful. Lite gladare blev jag när vi kollade ungefär en halvtimme av Sex and the city filmen som är så underbar med alla härliga kläder. En sak jag började undra över var om Sara Jessica Parker valt alla kläder själv eller om det var någon som gjort det åt henne. Jag skulle tro att det är någon som gjort det åt henne, och den människan är min absoluta modeförebild!

Idag var det snö när jag vaknade vilket genast gjorde min dag ljusare. Bestämde mig för att både göra något åt rödögat och det bleka: jag gick till sjukan och kollade ögat (det var inget farligt, bara lite irriterat) och sedan gick jag och solade. Perfect!

Okej så här är det, jag ska på kändisfest. Eller ja, Unni fyller år och har kändistema, så det är helt enkelt vi som ska vara kändisarna. Själv ska jag vara Amy Winehouse, får se hur det blir. Jag ska berätta mer om allt imårrn eller senare ikväll när jag kommer hem. Nu måste jag fixa frisyren, har skaffat en peruk men ja, jag tar bilder så får ni se senare. Det här är vad jag utgår ifrån
 Shnyyyyggg
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0