Torsdag med stort T

Hej och välkommen till min blogg, härliga tider och här har ni tjejen som faktist vågade ha mittbena idag! Helt otroligt. Det man måste veta i det här läget är att jag måste vara den personen som varit så mycket anti mittbena man kan bli de senaste 5 åren. Så vad flög i mig nu? Jo, sa ju att om humöret var på topp skulle det bli en imitation av Luellas kreation, och jag kan ju inte göra något halvt: hon hade mittbena, så jag har mittbena.
Här har ni bevis
 Det här är jag i min rosa tyllklänning, blommigt halsband och (dock inte overzised) svart kavaj. Självklart dom stora kängorna, och mittbena! Dom som känner mig fick sig iallafall ett gott skratt, så tack vare mig kommer ni nu leva lite längre. Annars testade jag en sotig sminkning idag, det blev helt okej, men det gör ögonen mycket mindre om man har på för mycket, man får testa sig fram tills man hittar något som passar en själv.

Torsdag med stort T för alla er som vill köpa kläder designade av världskända designers, men som inte har råd: Comme des garcons' linje släpptes på H&M idag, 30 plagg, allt i svart och vitt med gråa och röda inslag. Eftersom det är en skoldag var jag inte där själv, kände att skolka inte var ett alternativ och att en ledighetsansökan för "shopping" inte skulle beviljas. Men jag har kollat lite på kollektionen innan, och den fick mig inte direkt att känna ha-begär. Det är mycket volang på tjejsidan och massor med prickar, både på tjej och killkläderna och även på skor och väskor. Vad är grejjen med matchande shorts och piké, grå med svarta prickar? Nej, inte någon höjdare killar, ska ni köpa något ur hennes kollektion, köp den svarta skepparkavajen eller cardigan. Av tjejplaggen är nog faktist dom vanliga skjortorna bäst, resten är bara för mycket...

DAGENS till dej Mark Sciller, söt pojke som går i min klass. Dels, jag har lovat att ge den till honom, men visst, han förtjänar den också. Just idag hade han munkjacka och jeans. Munkjackan var snygg men är inget big fan av sådana. Han har däremot en svart och blårandig cardigan, himla fin! Älskar cardigans! Och så har han randig scarf, det gillar vi skarpt.

God natt




Kommentarer
Postat av: erikiis

hahaha jaa mittt liv kommer fan aldrig ta slut ;D men sånt gillar vi. Du va frästen as fiiiin :D<33

2008-11-14 @ 09:27:02
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Kas

Grattis maaaark :D

2008-11-17 @ 09:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0