Bohem

Jaha så idag öppnade lite nytt på gränby: Åhlens, Stadium, Polarn o Pyret, Rackartyg, Name it, Dea, KappAhl och Vero Moda är de klädaffärer som har öppnat. Eftersom det är mest mammor med barn som handlar där antar jag att det är helt rätt att satsa på sådana affärer men lite tråkigt ändå tycker jag. Får hoppas att det öppnar något bra nere på stan snart, Uppsalas utbut är inte direkt på topp...

Är jättestressad över skolan just nu ocg det avspeglas ganska mycket i mina kläder. Försöker ändå se okej ut men den enda stilen jag orkar med är min egen vertion av bohem-modet, det vill säga allt oversize jag kan hitta i garderoben och överöst av halsband för att inte se för tråkig ut. Uggsen är min räddare just nu, är som att gå runt i ett par tofflor hela dagarna.

Mary Kate Olsen, mästare i bohem-mode.
Nu är det plugg, ha det gött
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0