Fint med snö...

Välkommen till min blogg, vill bara säga att Uppsala fortarande är en snöig stad men att jag inte älskar det lika mycket efter att ha kommit hem med byxor fulla av snö, snöbollar hängande från ett stripigt hår och maskara rinnande på kinderna. Två av de skyldiga är delägare med två andra till bloggen http://kkb.blogg.se/, som jag tänker göra lite reklam för eftersom jag trorts allt gillar killarna och det är så himla ovanligt med killar som bloggar, så det gör hela grejen ännu härligare.
En annan väldigt dålig grej med all denna snö är att det blir superhalt och gör det nästan omöjligt för mig att använda mina klackskor. Skulle jag göra det skulle jag nog sluta på sjukan med ett brutet ben, och det låter inte så lockande. Får helt enkelt ställa undan dom ett tag, men enligt väderrapporten blir det inte för så lång tid. Redan till helgen skulle snön smälta, inte för att slask är ett dugg bättre... Jag menar, Uggsen kan jag alltid leva med och det blir ju roligare i vår när jag kan börja använda mina klackisar igen. Förresten, appropå Uggs, Florence sa idag att de är döpta efter Ugly, eftersom dom e så fula. Något jag inte visste men jag tycker faktiskt inte dom är så fula och dom är sjukt sköna!

Iallafall, idag var dagen jag bestämde mig för att mixa stjänor med grön spets med blommor. Måste säga att det funkade alldeles galant. Erika kom dessutom på att jag var världen själv med allt det gröna som gräs, stjärnor som himmel och så lite blommor på det. Det var ju en fin jämförelse faktiktiskt.

Okej här kommer det, håll andan allihopa! ERIK GIOELI du får DAGENS! Måste säga att det var sjukt roligt när Kristian kastade tomater på dig och du var tvungen  att gå runt med fläckar på både tröja och byxor ett bra tag. Men du gjorde det med värdighet, därav DAGENS!

By the way, älskar fortfarande min lugg
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!!!!!!! so that's what it takes...

2008-11-25 @ 23:50:55
Postat av: Gioeli

förra kommentaren var av mig, of course ;) FAN JAG ÄR FETT GLAD NU!!!!!! TACK!!!! <3

2008-11-25 @ 23:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0