Mingla med kändisar

 Yeah, där har ni de, Therese som Amy Winehouse! I bakgrunden har vi Sofia som Kylie Minouge som Tingeling i Moulin Rouge (jag vet; långsökt) och annars hade vi äran att ha Marilyn Manson, två Marilyn Monroe, Johnny Depp som Jack Sparrow, Carmen Electra, Olivia Newton-John som Sandy i Grease, Samantha Jones i Sex and the City, Angelina Jolie och självaste Pink på partyt. Alla var supersnygga och det var en superrolig kväll. Vill ni se bilder på alla snyggingar gå in på min bdb  http://teresan.bilddagboken.se/p/main.html?#0

Jag tycker verkligen det var asroligt att vara Amy, särsilt med håret! Den dagen jag har sådär långt hår, då är jag lycklig! Peruken fick jag låna av en familjekompis och det är väl egentligen meningen som en häxperuk men kammade man den lite, satte i några hårspännen och bombade den med hårspray funkade det prima.

Både klänningen jag skulle ha och tatueringarna ledde till ganska stora projekt.

Angående klänningen: den tillhör Johanna egentligen men hon var så snäll att hon tog med den till bion igår så att jag skulle kunna ha den idag. Självklart glömmer jag den inne på bion. Kommer på det senare på kvällen och drömmer till och med mardrömmar om att jag inte hittar klänningen. Idag drog vi därför snabbt som tusan ner på stan så fort bion öppnade (12) och övertalade städarna om att få gå in och leta efter den. Sofia hittade den mellan ryggen och sitsen på stolen jag suttit, tur!
Angående tattueringarna:
hade det varit nittiotalet hade jag gåt in på vilken affär som helst och de skulle ha gett mig ett stort utbud av tatueringar. Men inte nu, nu finns det inte ens på BR! Efter att ha diskuterat spritpennor och bläck-och-nål metoden (Sofias förslag, inte mitt!) hittade vi tillslut några schnygga tatueringar på Barnens hus. Också tur!

Det har alltså inte varit den enklaste uppgiften, men åh så kul! Tack Unni för en härlig kväll, DAGENS till dig i ditt rosa hår!
Sussa sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0