amerikat

Jag tog kort på kjolen jag sydde åt Agnes, men teknisk som jag är försvann dom när det var meningen att jag skulle lägga in dom på datorn. Men den var fin, Agnes var nöjd! Jag kaller den slit och släng kjolen. Mest för att tyget är tjockt och nog tål det mesta, sen ser den ut som en blomrabatt vilket jag förknippar med slit. Och lite släng.

Resväskan står packad och klar brevid mig. Eller inte resväskan, handbagaget. Men det är det enda vi reser med, blir lättare så. Då slipper man vänta på väskorna när man kommer fram och man måste köpa desto mer där (GILLLLAAAR).
Jo, jag ska ju till Florida. har inte den delstaten den bästa kombinationen? Det är västindiskt klimat med långa vita stränder ocg varm i vattnet + Florida är känt för sina outlets och malls vilket betyder massa shopping. Dollarn står väl nu i 8 kronor tror jag, inte så farligt. 
 
Shoppinglista:
Ipod
blåa paljettconverse
converse med platt sula
rosa eller gula keds
oversize kavaj
latexleggins
röda jeans
vit tröja med båa ränder
bikini
peacehalsband
solglasögon
vita reebok sneakers
ANNAT ONÖDIGT!

Vi får se vad jag kommer hem med.
Tyvärr betyder ju det här också att bloggen får ta ett uppbehåll, jag kommer tillbaka om två veckor. Men skulle det vara dåligt väder någon dag och jag har tillgång till dator kanske det blir ett blogginlägg. Men vi behöver ju inte hoppas.

Puss

Kommentarer
Postat av: ankanen

jättedunder nöjd!

blåapaljettconverse är ju skitballt, köp sådana!!ENJOY sötnos<3

2009-04-07 @ 01:10:13
URL: http://arnesdottern.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ha det underbart där borta! :D

2009-04-07 @ 02:08:08
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com
Postat av: Caroline

Och nej, jag är inte avis alls ;)

2009-04-07 @ 02:08:45
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com
Postat av: Shubakkan

KOM HEM DIN BÖG :(!!!

Köp keps till mig, tack på förhand.

2009-04-08 @ 01:19:11
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0