easy breezy beautiful

Har ni sett reklamen för Lindex "the inbetween collection"? Det finns flera olika bilder och kollektionen är underkläder.

Jag älskar bilden, den känns så himla avslappnad och sommrig och lugn. Hittade min konfirmationsklänning igår och bestämde mig för att själv vara lite avslappnad och sommrig och lugn.
  
Dock andningsnöd i klänningen, och underkjolen är för tajt. Den är ju trorts allt....nästan två år gammal. Härligt. Lite DAGENS till min blomma för jag gillar den himla mycket, håraccesoarer: STORT PLUS I KANTEN!

Jag vill just nu ha blondare och mycket längre hår, en tatuering någonstans på kroppen, fler hål i öronen, långa naglar och en miljon eller två på banken. Livet skulle vara mycket bättre då. Dessutom skulle jag gärna vilja ha en cykel.
Någon som har en till övers?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0