hemma från staterna

Ja nu va man hemma i Sverige igen då. Och som vanligt känns de skumt att blogga igen.

Iallafall, Florida för mig betyder sol, outlets, blodiga stekar och numera färggranna hus. Jo, under våra långa bilfärder då vi starkt bidrog till växthuseffekten märkte jag att det är fullt av färggranna hus i förorterna. Jag fick lust att sy en klänning inspererad av varje hus, det skulle bli oändligt många i kombinationer som turkost och lila, aprikos och ljusblå och fem olika nyanser av grönt.

Packningen hamnade (av en anledning jag inte orkar förklara) i Chicago. Får se när jg ser till den väskan. I den ligger iallafall allt jag köpt, så jag skulle bli lycklig om ´den kom hem snart.

Bästa på semestern (på delad plats med det soliga vädret) var Prime outlet i ellenton. Där spenderade vi två dagar och lyckades fylla en skitstor adidastrunk.
Gillart.
Puss, nu ska jag umgås


Kommentarer
Postat av: Gioeli

Välkommen hem :-)

2009-04-19 @ 11:29:55
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: ankan

bra att du är hemma nu!:D

hihi använder fell godd kjolen idag och my buddies tycker den är väldigt snygg! ;)

2009-04-20 @ 10:45:14
Postat av: Gioeli

Va duktig du har blivit på engelska anki, "fell godd" :-D

2009-04-20 @ 11:56:26
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: therese

haha håkker med gojlepojken men fattar vad du menar iallafall:P men va bra, dom kan ju beställa;) dock får dom inte kompisrabatt och måste betala mig.... 50 kr:D höhö jag är en riktig affärskvinna jag

2009-04-20 @ 20:48:47
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0