nörd?

Nej det får faktiskt vara nog nu. Jag vet att jag är kass som vill sluta jobba efter bara 8 jobbdagar (jag räknade precis, känns som jag har jobbat minst fem år) men så är det ibland. Dessutom har jag en ganska stor lust av att bara skippa skolan med. När en helt underbar helg då jag kan komma på så sjukt mycket härliga saker jag skulle kunnat gjort ute i solen går till spillo för matteplugg vill man ju inte riktigt leva längre. Tur att jag iaalfall kan sitta ute med plugget, annars skulle det bara vara pest och pina.

Har ändå hunnit med att njuta av sommarvärmen det faktikt är, var och grillade igårkväll. När man sitter i tjocktröja hela kvällen utan att frysa (okje, jag frös lite på slutet men det var bara för jag var trött också) då är det sommar på riktigt!!

Jaja, dags att sova och ladda för ännu en morgondag av plugg....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0