solhatt

Hej jag hann inte blogga igår. Det sög. Jag blir så jäkla stressad av allting , jag tror jag ska sluta jobbet. Varför ska jag göra det när det bara gör mig stressad och det är fet tråkigt? Visst jag tjänar pengar, men nej, inte värt. Jag får skaffa pengar på nåt annat sätt helt enkelt.

Ja, stressad alltså = ingen blogg. Skulle jag lägga nr mitt jobbande skulle jag ha tid att blogga. Är det okej att välja blogg före jobb??

Peacehalsband!!! jag va lite cool igår faktiskt, jeansshorts, tubtop, peacehalsband, gammal beigh zippertröja, skinnjacka, converse plus att jag köpte nog världens coolaste hatt igår.

okje invalid på den bilden men kläderna syns braa, hatten är helt klart megasnygg och jag älskar den! GÅRDAGNES dårå. Köpte den på H&M för 79 spänn. Jag och Pless gick dit för att kolla på Matthew Willamson kollektionen men vi kom dit tio över tio och då var allt slutsålt. Härligt. Men inte så ledsen för det, vi tog en runda på sat noch jag köpte ju som sagt hatten och en ljusrosa blomma som var kombinerad brosh och hårspänne.
Pless hittade en ascool hatt också, som hon lätt ska köpa! (bild lite senare)

NU ska jag sola Puss

Kommentarer
Postat av: BOJJAN

men hoho, SNYGGT!

2009-04-24 @ 21:09:12
URL: http://johannabojlert.wordpress.com/
Postat av: therese

tackar tackaar:D

2009-04-25 @ 23:18:31
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0