Copycat?

hejsan hejsan. Fin dag idag förutom att jag fortfarande är grovt jet lag och häll på att dö första timmarna i skolan. Dessutom hade vi dubbellektion med matte och Ingar = sömnpiller vilket inte underlättade för mitt sömnbehov.

Hade iallafall latexlegginsarna. Inspererad av en tjej jag såg på Burger King någongång i Florida: Latexleggins, halvlång skjorta, stickad väst, klackskor. Allt i gråskala dock vilket är lite för ofärgat för mig så den gula klockan, en stor T-shirt full med monkis på och rutig skorta för min del. Lite färg måste man ju sätta på tillvaron!

(hur fan står jag?)

Är lite ledsen också för färgen faller av så jekla snabbt. Blev dock glad när bobban frågade vem den nya bruna tjejen i klassen var. Made my day a little bit<3

Imorgon tänker jag inspereras av en tjej som går på fyris, för hon är ascool och har sin snebena vid örat på ena sidan. Det tänker inte jag ha men det är ganska ballt på henne. Lite överdrivet men sånt gillar ju jag. Hon hade iallafall uppkavlade jeans, keds, jeansjacka. Ska jag med ha.
Är jag en copycat som härmar alla andra eller är jag skön som inspereras av alla andras stilar och gör om dom till min egen?

Gick fint på jobbet idag vilket gjorde mig glad. Pless var däremot väldigt frånvarande vilket inte var lika roligt och hon såg (som hon själv påpekade) ut som en servitris idag. Eller heter det servis? nej det är väl en sån med tallrikar och sånt? Iallafall hon var fin, men får inte DAGENS för hon fick den igår. Dessutom måste jag ge den till att det är project runway idag om en halvtimme. LIKE.

Puss

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

Tss. Jag var astaggad hela dagen!

2009-04-21 @ 10:11:38
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

tss då ville du inte prata me mej då bara?:(

2009-04-21 @ 21:26:11
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Plessmeister

Japp det måste stämma.

2009-04-21 @ 21:59:57
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0