long time no seen

ONSDAG
  
Passade inte riktigt egentligen eftersom det var underbart fint väder ute. Svart + sol = inte bästa combinationen. Livade upp lite med min färggranna väska iallfall men kände mig ganska mörk. När jag kom hem bytte jag dock till rosa shorts och linne, ut på baksidan i solen och pluggade med ett stort glas isvatten. Jag svettades. Jag tror minsann sommaren är här.

TORSDAG

Tänke att jag kunde ta vårkläderna den här dagen istället då eftersom jag varit så svart dagen innan. Dessutom har jag inte använt den här kjolen sen i somras. Eller ja, det är egentligen en klänning men den e finare som kjol.

FREDAG
  
Trodde att det skulle bli grill på eftermiddagen, så tog på mig mina bergsklättrar kläder. Väl anpassade för bergsklättring iallafall. Det vill säga inga nylonstrumpisar och inga klackar. Och jeansjacka måste vara vårens absolut bästa, det är sjukt vårigt och skönt!

LÖRDAG
har ingen bild, men franskjolen åkte på. Perfekt för dansgolvet!
Det bästa med dagen var att bussen till Lagga var gratis, mycket dans där och taxin hem var inte så farligt dyr. Vi fick dessutom plats alla åtta i samma vilket var ett stort plus.

Idag ska jag bara ta det lungt. Köpte en megablondering igår, jag tror jag ska våga. Dock riskerar jag att mitt hår blir screwed up och mitt hår kommer antagligen ramla av någon gång i framtiden för att jag färgardet så mycket, men det är sånt man får ta ibland. Dessutom levar jag ju enligt mitt härliga motto "se alltid det som är bra i saker". Och självklart ser jag då något bra även i att tappa håret nämligen att när jag  gjort det kommer jag ha peruk och då kommer jag kunna ha precis vilken färg och form jag vill på håret från dag till dag. Det är väl bra?!

Nu ska jag sy en kjol till Agnes, sen ska jag ut och springa i vårvädret och sen ska ju håret färgas och så ska jag läsa nya ELLE som låg och väntade när jag kom hem idag (DAGENS).
Filmkväll ikväll kanske?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0