ModeTV

Cubus har öppnat!! 25% rabatt på alla kläder och det gäller fram till på söndag så ner på stan och shoppa tjejer! Tyvärr måste jag ju säga tjejer, inga killkläder... Det är mycket grått, svart och lila, stickat och fladdrigt. Och så jeanslegginsarna som invarderar varenda affär i alla möjliga färger.

Det nya schemat har gett oss idrott som första lektion och återigen är jag tillbaka till samma problem som under högstadiet då vi också hade idrott som första lektion: hur ska man kunna ta med sig kläder när man inte kan testa dom med varnadra innan? Eller kan kan man väl men då måste man ju verkligen ställa sig och testa kläderna dagen innan och det orkar man verkligen inte. SÅ hur ska detta i-lands problem (för det måste jag ju medge att det är) lösas? Får helt enkelt köra på säkra kombinationer på onsdagar, det vill säga kombinationer som jag använt förut eller plagg som helt enkelt inta kan bli fel. Som tillexempel en jumpsuit, och det valde jag idag.

Älskar den, det är som att ha på sig en pjamas! Så skönt att bara kunna dra på sig, ungefär som en klänning bara att det är ännu underbarare eftersom den sitter ihop i grenen så man slipper oroa sig för flashning. DAGENS till enkla bekväma plagg som bara är att dra på. UNderbart!

Har köpt nya galjar så nu ska ja fixa garderoben. Just nu ligger ungefär hälften av mina kjolar på golvet för jag inte har galjar så det räcker i garderoben.
Sen ska jag tipsa om lite modeTV ikväll på TV2; 22.30 börjar "Modehuset chanel" och efter det börjar en dokumentär om Giorgio Armani, det kan bli intressant.

Puss

Kommentarer
Postat av: herr cecilia

ÅH den där byxdressen är huuuur fin som helst !!

2009-08-30 @ 20:01:19
Postat av: herr cecilia

ÅH den där byxdressen är huuuur fin som helst !!

2009-08-30 @ 20:01:33
Postat av: therese

ja jag älskar den! den e inte bara fin utan underbart skön oxå!

2009-08-30 @ 21:36:41
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0