Till dig

Det är ju såhär att Agnes och Felix dragit till Kenya nu, och Filip till NYa Zeeland och jag kommer inte träffa dom på ett år. Eller om jag kan samla ihop lite pengar så ska jag åka till Kenya men vi får se hur det går.
Men grejen är, att jag saknar redan Agnes som tusan... Det har typ gått en vecka sen dom åkte!!!!

Någon som la märke till den här bilden på blogg.se förstasidan i förrgår?

I did. Tyckte den var skitcool och bestämde mnig för att härma.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dom hära typ cykelbyxorna som finns både på H&M och Weekday och Gina. Der är som vanliga leggins bara att dom slutar ovanför knät. Då tycker jag nog den avklippta nylånvarianten är bättre, både utseendemässigt och längdmässigt. Dom andra är lite väl långa tycker jag.
Men jag är absolut all for annorlunda plagg så kommer nog ha sånna själv snart. Och ett par jeans med lappade hål kommer jag säker också ha snart.

DAGENS, eller ja GÅRDAGNES går utan tvekan till Sofia Härd för hon gav mig en underbart fin present igår.
Vi var innne på H&M, jag ser det här pärlhalsbandet som jag bara älskar som jag har velat ha sen det kom till butiken men aldrig köpte för jag inte vill slösa 200 spänn på ett pärlhalsband. Jag säger till Sofia att jag typ skulle dö för det där halsbandet var på hon säger "Vill du ha det i födelsegadspresent? Jag köper det åt dig" tar halsbandet och går till kassan och köper det!!! Jag blev typ överlycklig och jag älskar halsbandet. Wanna know why?

THATS WHY! Det är gigantiskt och jag älskar det! Du är dunder Sofia!

Tänker på dig Agnes!
Puss


Kommentarer
Postat av: one and only agnes

tänker på dej med finis! <3

2009-09-01 @ 22:37:43
Postat av: agnes

tänker på dej med min finis! <3

2009-09-01 @ 22:38:45
Postat av: therese

<3<3

2009-09-07 @ 10:04:06
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0