hellugg va det här

Måste säga att fyris inte riktigt har utrymme för så många elever som det är nu. Ungefär dubbelt så många som förra året, o då var de redan smockat. Fast det kanske inte gör så mycket, mer folk; större chans att fler har cool och inspirerande stil.
Som killen idag, ingen aning om vem det är men cool va han. Gröna uppkavlade jeans, röda hängande hänglslen, en rutig skjorta och ett par gröna solbrillor. Låter lite mycket men måste bara ge honom DAGENS för att han absolut vågar synas och dessutom gör det på ett snyggt sätt!

Har inte haft tid till mycket kreativt i sommar. Så ser på ett sättt fram emot att bara vara hemma så jag kan hålla på med sånt igen. Har börjar med multimedia i skolan, ska sitta o photoshopa på lektionerna. Jobbigt... Så det ska bli skitkul, så kan jag lära mig att fixa mina bilder ordentligt.
Men ser mest fram emot att börja sy igen! Lite kreativitet fick jag iallfall ur mig idag när jag klippte malin. Hellugg blev det den här gången.


Dags att träna. Jag har tränat en gång på hela sommaren så det kommer nog gå bra...
puss


Kommentarer
Postat av: PLESSMEISTER FIFAAN

OHOHOHOH VEM ÄR FOTOGRAF!?!??!?!

Och välkommen tillbaka ÄLSKLINGSGUMMAN <33333

2009-08-24 @ 19:23:28
URL: http://kauk.blogg.se/
Postat av: Kas

Du kan få träna lite på mig också. Du kan få klippa några klipp i mitt hår någon dag också ^^

2009-08-24 @ 23:12:47
Postat av: therese

jo men visst kristian,bara o boka tid:P

2009-08-25 @ 22:23:56
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0