chanel nojja

Shoppat julklappar med kusinen idag. Synd att man har så ont om pengar, för egentligen så älskar jag verkligen att slösa pengar på julklappar. Julklappar är det enda jag kan köpa utan att tänka nej nu slösar jag pengarna på något onödigt igen, för julklappar är nog det roligaste som finns att köpa, eller iallaflal att ge bort. Men när man känner att alla pengar tar slut är det inte lika kul längre. Lite synd.

Gina Tricot har fåt Chanel nojja, Halva butiken består av svartvita kostym och couture inspirerade kläder.




Jag gillar det, iallafall lite. Men annars tyckler jag Gina har en dålig period. Dom går i vågor, det har varit bra att tag, nu är det inte på topp.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0