bilden av modet

Om det är någon som är sugen på att se lite fina klänningar och gråhåriga gubbar i frack kan ni ta och slå på 1an där nobelmiddagen just nu sänds. Man borde göra det till en grej, att klä upp sig ordentligt och ha nobelmiddag. Coctailparty helt enkelt. Vädigt underskattat.

I tisdags drog klassen till Stockholm. Ingen tid för shopping dock, pluggandet gick i första hand.
Stockholmstips: Cafét på övervåningen i PUB.

Tog en promenix ner på stan med Lollo och köpte mina första julklappar. Sååå härligt. Det är typ det bästa med julen, att köpa julklappar alltså. köpte juklapp åt kusinen min, hon kommer bli sååå glad och hon skulle aldrig kunna gissa vad det är för nåt(ellööör?)!
Iallafall, gick förbi studentbokhandeln där jag stannade upp utanför fönstret. Dom hade nämligen en fet bok som hette Bilden av modet. Vill ha. Julklapp? DAGENS? eh ja.


Sen på onsdagen drog hela klassen till studan och åkte lite skridskor. Så härligt när massor av människor sätter på sig fula hjälmar och bara är. Man borde var så oftare, ha saker på sig som man egentligen tycker är fula och fel. Livet vora allt bra mycket roligare då.





Kommentarer
Postat av: Anonym

O M G !! har du köpt julklapp till mej ? gud va snällt. men då måste jag ju köpa nått till dej. fail..

2009-12-10 @ 22:17:39
Postat av: therese

mmh räknar med något fiiiint:D

2009-12-10 @ 22:43:51
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0