julkänsla

Jag är på julhumör, ganska så bra såhär dan före dan före dopparedan, som man säger.
Igår var det julavslutning i domkyrkan så nu är det lov på riktigt. Pengarna är också helt slut, tyder på jul det med. Framförallt är det fortfarande supermycket snö och skitkallt och jag har tid att tillexempel sy. Härliga tider.

Julavslutning i domkyrkan.

GÅRDAGENS går helt klart till att min kusin surprisesurprise var hemma i Sverige och jag fick träffa henne litegrann efter avslutningen. Lovisa har bott i Oslo ett tag så det var inte igår vi såg varandra!

Alla julklappar utom en är inhandlad; morfars. Kluring det där. Vet verkligen inte vad man ska ge till honom. En segelbåt kanske? Någon som vill betala?

Puss idag ska jag klä min julgran och göra julgodis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0