Drella

Nu ligger jag i sängen här och kollar på bilder och läser bloggar. Sjukt skönt med lov, och nu dagen innan julafton ska jag verkligen inte gör något annat än att klä granen, slå in julklappar och sy klart min klänning jag ska ha på mig imorgon. Japp så är det, och jag tror klänningen blir bra faktiskt. Hela klänning är dock sydd för hand så hållbarheten vet jag inte hur den blir. Vet att grejer jag sydde för hand förut hade tendens att gå sönder i princip efter en kvart.

Tror aldrig jag har sett hela sidan förut men jag fick ett mail om den, vet inte, alla med hotmail kanske fick det. Men iallfall, drella. com. Dom har T-shirtar, skivor, hoodar, väskor och säkert andra saker med svenska artist tryck. Eller ja, det finns med olof palme också. Dom har det mesta; Hoffmaestro, thåström, familjen, petter, hello saferide... Hyfsade priser också.


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0