edna

Sitter här och skriver julklappsrim. Det är ju underbart. Och riktigt långa ska dom va med massor va fina och vitsiga meningar. Iallafall, julkänslan är på topp, jag känner stark för att dra igång ett julbak. Kanske tar det lite senare när fru Härd anländer. 20 dagar kvar till julafton, dags att pynta gran snart tror jag?! Gosh, älskar julen. Förra året hann jag inte förbereda mig så helt plötsligt var julen över. Så nu börjar jag i tid så jag inte ska ha någon chans att missa allt det underbara.

Körde en drop in på Hair Design (tror jag det hette) och klippte mig igår. Dom slitna hårtopparna är nu borta (eller så gott som, skulle allt tagits bort hade jag inte haft mycket hår kvar) och en hellugg är på plats.

Kläderna jag egentligen tänkt ha på mig var en vit pennkjol, en lila blus och pärlhalsband. Men kände verkligen INTE för att ha på mig det, så det blev raka motsatsen som ni ser.
Känner mig lite som Edna i Superhjältarna i den här luggen. Ni vet den superkorta designbruden som är helt speedad. Dock klockren brud det där. Så jag kan leva med att känna mig som henne.

 

Ikväll blir det Scrubsnight med nära och kära, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0