garderobkoll

Sista provet idag. Sköönt. Tog en långfika med mark, pless o lina innan träningen. Det gjorde vi ju inte idag, men helt klart underskattad grej är att sitta på fik sent på kvällarna. Synd att dom flesta fik stänger vid tio, lite väl tidigt. Men det är mysigt.

Nya ELLE ligger uppa i köket. Helt orörd. Jag har bara kollat på den, inte ens bläddrat lite. Ni vet vad ny ELLE betyder; heligt moment och DAGENS!


Jag har märkt två saker idag:
1. Ofta kan jag mixa om en outfit ganska rejält genom att bara byta plats på lita plagg. Kan bero på att jag ofta inte använder plagg som man ska. Typ tröjor som kjolar, kjolar som tröjor....
2. Jag har verkligen noll koll på vad som finns i min garderob. Det är sjukt mycket saker jag inte ens använder för jag har glömt bort dom och dom ligger någonstans långt ner i någon låda. Borde kanske rensa?

Jaja, imorgon får jag iallfall äntligen göra det jag pratat om så mycket; coctailparty! Damn jag är taggad.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0