killing me softly

Just nu, tar skolan kål på mig. Det är inte det att det går snabbt och att jag bryter ihop hela tiden, utan det rullar på, jag plggar åtta dagar i veckan, meen det går bra på proven så det är chill. Men nu är det liksom sådär som i drömmar, man ser slutet inte allt för långt borta och man springer men man kommer liksom ingenvart och sen så hinner monstret ifatt en innan man hinner fram. Så är det nu; man ser jullovet där borta, men man kommer liksom aldrig dit, det tar evigheter och skolan kommer ta kål på en innan man kommer fram. Typ.

Men hur som helst, man överlever.

Acne har fått in många fina new arrivels, söta klänningar var det jag framförallt lade märke till.

Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0