lindex

Jag vet att alla som är födda på 90-talet har en skada när det gäller Lindex som gör att man känner grov avsky för den affären. Lindex barnavdelning ungefär 1999 när man började gå på stan själv gjorde inte under för ens stil. Vilket man kommit på senare. Min poäng är dock att det inte är så farligt. Man kan faktiskt hitta fina grejor där. Tillexempel har Irene köpt en ascool pälsmössa där, långärmad spetströja, linne med nitar och dom har faktiskt mycke bra underkläder.
DAGENS och dagens shoppingtips:


Lindex, 79,50.

ELLE har ett sammarbete med TOPSHOP, innebär bland annat att dom som köper eller prenumererar på ELLE får hem inbjudningar till olika tillställnignar som dom har i butikerna. Inbjudningarna är som vykort som jag sätter upp på min aslagstavla som lite inspiration. Här är senaste kortet som idag fick bli lite inspiration.
  

Just nu längtar jag mest av allt till sommarn. Är de bra eller? Eller okej jag längtar lite till jul, men det är bara för att jag vill veta om jag får pengar så att jag kan beta min resa i sommar och om jag får en peace and love biljett till sommarn. Så allt kretsar kring sommarn helt enkelt.

Puss
Eller okej jag ljög. Jag ska åka skidor i januari. Det är jag MEGATAGGAD på!! Men efter de så längtar jag mest av allt till sommarn.


Kommentarer
Postat av: Gioeli

NYÅR TAGGAR VI FÖÖÖÖÖR

2009-12-14 @ 19:21:34
Postat av: therese

hmmm aaah okejråå, NU TAGGAR VI!

2009-12-14 @ 19:35:28
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Agnes

håhå fin klänning bruden! Funderar på att låta mamma ta hem kläder i vinter, eftersom jag ändå inte har utrymme att få hem allt jag har nu i vår, så kan du kanska förvara lite av kläderna om något passar=)))

2009-12-15 @ 22:22:40
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

åhååå det låter ju fint!!! JAG FÅR DAMP FÖR ATT JAG INTE ÄR MILJONÄR OCH BARA KAN BOKA EN BILJETT OCH KOMMA NER TILL DIG NU. bajs.

2009-12-16 @ 13:28:59
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0