Morgonrapport

Matten är avklarad, och multimedian med, vilket ger mig megasovmorgon till klockan 12. Supert. Tyvärr är jag ju sån som inte riktigt kan sova länge, så har varit vaken ett tag nu, men det är skönt det med, att kunna ta det lungt på morgonen alltså. Om man inte var så himla trött vid sextiden på morgonen skulle jag inte tveka att gå upp då bara för att kunna ta det megalungt på morgonen. Men så pigg är man ju inte.

Det är fortfarande mängder av snö ute, tror inte att det har undgått nån faktiskt. Folket i Kenya kanske inte har sett det. Det är fint.


Just nu är det 12 minusgrader ute och jag är verkligen kass på att klä mig varmt. Jag skulle vilja gå och köpa tre ton garn och sticka stora mysiga tröjor. Tyvärr har jag knappt råd att köpa julklappar just nu så saker till mig själv får jag vänta lite med. Alltså, inga stickade tröjor till mig så det är sommarkläderna som är på fortfarande.
Denna kalla dag till ära har jag kjol, t-shirt och sylånstrumpbyxor.... Nej men jag drog på mig skinnjacka och sen blir det stövlar på. Lite värme iallafall.

Nej, nu ska jag pallra mig till skolan.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Agnes

OMG, snöbilden är sod tagen från en film. Erik visade bilder från Luthagen i natt, är ju mer snö än nånsin känns det som. Här har vi endast schtekt hela veckan!

2009-12-20 @ 10:40:19
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

JAG VET!!! Bilden var till dej:D

2009-12-20 @ 16:22:52
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0