Shoppingdag 2

Okej det blev inget spenderande av mammas pengar. Jag är skitdålig på det. Synd, det hade vart kul. Iallafall så lyckades jag spendera lite mer av mina egna pengar. Hurra.


Trots det jag skrev om H&M så var jag ändå tvungen att gå dit igen. Och letar man; ja då hittar man. Den fina rean och en rabbatkupong gjorde att jjag gick utdärifrån med dom här gobitarna och hade endast betalat 175 kr. DAGENS! så nu talar jag ju lite emot mig själv när jag säger att man hittar fina grejer där MEN, jag håller vid det jag sa: rean är inte bra. Det är bara kaos.

En trend jag gillar: stora smycken. För mycket smyckan, för stora smycken, för färgglada smycken... det är ju bara underbart.

Gina tricot
Bara tänkte att jag skulle testa själv, tyckte det var lite häftigt.

Men det är inte bra att jag har tid att gå på stan. Eller, det är bra för jag gillar det och mår bra av det (typ), men det är INTE bra för plånboken. Imorgon ska jag dock ner igen, den här gången för o leka nu-ska-vi-fixa-sickans-nyårsoutfit stylist. Men jag ska inte köpa något själv. Eller jo kanske skor.

Puss

Kommentarer
Postat av: Plessmeister

Haha okejdå, så fula var inte jeansen, dom var acceptabla :)

2009-12-28 @ 09:49:19
Postat av: therese

hahah tror dig inte din lilla lier!!

2009-12-28 @ 14:10:04
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0