shoppingdag 3

Jo men som jag sa så kanske jag skulle köpa skor, och det gjorde jag. Inte vilka skor som helst inte. Jag har kollat på skorna förut, i princip varje gång jag gått in på weekday, och bara åååh önskat att dom var mina. Men, priset har varit lite för högt. Så det här var en sån gång jag bestämde mig för att om dom kommer på rean, då köper jag dom. Så när dom nu var på rean, vad kan man då göra annat än att köpa dom?

Lovely, DAGENS.
HIttade en fin klänning åt Sickan också så det var ju supert.

Skidjackor måste ju verkligen vara det svåraste som finns att hitta någon snygg (okej helt fel mening men ni fattar vad jag menar). Iallafall som tjej. Då e dom bara fett tråkiga och obekväma och korta och tajta. Det är nog det enda plagget där killkläderna är roligare och finns i fler färger och mönster än vad det gör på tjejplaggen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0