tycker till

Okej, två saker att säga!

För det första, Gioeli sa en fin grej här om dagne. Eller det var inte fint direkt, men jag skrattade en hel massa.
Vi diskuterade om han verkligen behövde åka hem och ducha och jag säger men skit samma om du inte är fräsh och då svarar killen nej det är ju motsatsen, det är ju fett bekvämt!
Sen när blev fräsh en motsats till bekväm? 
Är det bara jag som inte alls tycker det är bekvämt att gå runt med skitigt hår och vara oduchad?

Och det andra, jag håller på och läsa en bok som heter fashonista. Den är verkligen bra och man får veta en del kul och onödig information från modevärlden (typ varför lacose har en krokodil som märke och när sneakern för första gången visades på catwalk). Men, bruden är en modeslav. Köper man inte dom rätta märkerna och dom rätta plaggen som verkligen är supermoderna eller klassiker man bara ska ha, då kan man lika gärna sluta leka modeintresserad. Typ. Skit. Man ska köpa det man gillar, visst, vissa saker kanske är värt att köpa, men att det aldrig skulle vara värt ätt köpa billiga kläder, som dessutom kanske inte är det som just nu visas på catwalken, det håller jag inte med om.

tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0