bättre sent än aldrig


Som jag sa om fredagens DAGENS så ska den gå till Lovisa. Måste bara säga: himla kreativt av dig att göra ett halsband av broshen, kanske något att tännka på. Jag hänger ju mina ringar i halsband men brosh har jag nog aldrig använt. Fast har inte så värst många broshar. Ingen skulle jag tro. Men hittar man någon snygg framöver vet man ju vad man kan använda den till om man nu inte vill använda den som brosh.

En liten grej om killkläder: de flesta killkläder är snygga, så länge du har en personlighet som passar till dom. Tillexempel så har jag ungefär hundra gånger blivit kär i killar som sitter och spelar gitarr iförda slitna grå jeans, cardigan och hatt men rufsigt hår utsickande under. Men det skulle inte funka på vem som helst. En stil är något som växer fram, att byta stil över en dag gör allting så himla fake vilket gör att det inte är snyggt. Så bara man har kläder man gillar och inte försöker se ut som någon annan så brukar det bli bra. Sen så finns det ju alltid undantag.

Puss

Kommentarer
Postat av: lolleen

det fanns andra bilder!!!!

2009-02-08 @ 19:29:34
URL: http://louviiisaa.blogg.se/
Postat av: GIoeli

Fin bild ju :-)

2009-02-08 @ 19:44:44
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: nagelbitarn

DIN SMINKNING SKULLE JU BLI ANDRA DAGENS :D !!!

2009-02-08 @ 21:40:09
Postat av: therese

men du loggade ju ut så jag hann inte få alla! Det där var den enda du va me på och jag tycker den är fin!



och johanna (tror jag att det är?) ge mej dagens på din blogg då;)

2009-02-08 @ 22:46:07
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0