Cia jansson

Världens coolaste person! Cia Jansson alltså. Hon är modechef på ELLE, ett yrke jag så jäkla mycket skulle vilja ha. Mitt mål är att ha det jobbet. Lycka till säger jag bara...

Det coola med henne är att hon nästan bara har svarta kläder, allting skitsnyggt, och hennes glasögon är så jäkla snygga. Jag har många gånger funderat på att skaffa sånna glasögon me dvanligt glas i bara för dom är så jäkla snygga. Fast det känns lite väl kanske, men om jag behöver skaffa glasisar någon gång så blir det absolut sånnahär!

Solglasögonen har börjat komma in på H&M nu. Dom kostar ju ca 60 kr styck så nu är det bara att börja samla på sig. Alla mina går jämt sönder så lika bra att ha många par.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0