Hey im happy now

Okeeej jag blev faktiskt gladare av att ducha för då kom jag på att jag har ju faktiskt träffat Irene idag, bjudit henne på Thai Village och shoppat! Och shopping gör mig glad! Särskilt eftersom jag äntligen köpte det blommiga tyget på Ohlssons som jag velat ha sen innan nyår. Ska sy en kjol av det. Så kostnaden för den kjolen kommer bli 69 kr, vilket jag tycker är helt okej! Varför ska kläder va så dyra när det typ inte kostar något att tillverka dom?! Tyg är ju hur billigt som helst, När jag betalar 69 är ju det ändå dyrt om man gämför med vad själva tyget kostar att tillverka! En kjol borde max få kosta 100 spänn, allt annat är bara trams (himla fint ord)! DAGENS till tyginhandling istället för klädinhandling för det är så mycket bättre för plånboken!

Kunde däremot inte låta bli att köpa ett par ashöga beigha byxor på Monki för dom kosta 40 kr!! Och dom var fina, tror jag... Jag ska tesat dom imorgon igen, men hursomhelst får man inte lämna tillbaka revaror. Och så köpte jag ett par till solbrillor till samlingen, den här gången ljusrosa. Supersomrigt!! Och en hårfärg blev det också, får se hur håret ser ut efter det här... För att försvara min teori om att sy allt istället för att köpa det färdigt så går ju dom två sista faktiskt inte att sy, och byxor är jäkligt mycket för svårt för mig, än så länge!

Bilder på allt kan jag lägga upp imorgon, för kamran är just nu missing.

En liten fail jag kom på att jag gjorde idag var att glömma mitt kontokort på Thai Village. Måste dit imorgon och hämta det. Jobbigt.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0