Löste problemet!

Det skulle vara lite coolt att skaffa färgade linser, det skulle vara himla coolt faktiskt. Typ gröna skulle vara coolt, fast då är det snyggast med rött hår annars syns det inte så bra. Egentligen skulle det vara coolt att bara skaffa en klarare blå färg, särskilt nu när jag har mörkt hår. Men nu när jag ska bli blondie är det snyggt med typ hasselnötsbruna. Fint. Kanske ska skaffa, men det är dyrt kanske?


Förresten har jag hittat en lösning på mitt problem med att jag aldrig har tid att rita längre: jag gör det på mattelektionerna! För Ingmar (våran underbara helt lost mattelärare) älskar att rita och tycker därför det är helt okej. Lite bad att det blir på rutigt papper bara och att det typ blir massa matte runt om kring men jaja, skitsamma. Man får ta vad man får.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0