Dagmar

Dagmar, namnet på de tre tjejernas farmor (eller var det mormor?) som slog igenom med sitt märke, som just hette Dagmar, för några år sedan. De döpte märket efter din farmor för att det var hon som inpererade dom och hade lärt dom mycket av de dom kunde. Mest var det här stickning och från  början bestod kollektionerna mest av just det, men nu är det mycket annat. Tillexempel sammet och precis som Acne har Dagmar ett par genomskinliga leggins, dock inte plast tror jag, utan något tunt tyg. Lite snyggare än Acnes i plast tycker jag nog.

 
Lite lropartmönstrat också, och överlag fina färger tycker jag. Men mer höstiga än sommriga. Men det kanske är höstkollektionerna som visas nu, vet inte riktigt.
                 

Allt för nu, måste koncentrera mig lit epå kemin nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0