nagellack, fina skor och deprission

Har inte jättemycket att säga idag. Jag tror jag håller på att bli sjuk och jag fryser hela tiden, även fast jag idag satte på mig min supersköna-underbara-alldeles-för-stora hoodtröja och uggsen för att inte frysa och jag gjorde det ändå. Nu sitter jag med två lager mjukiskläder på mig, pannband och vantar imellnåt (när jag inte skriver på datorn).

Det var helt enkelt inte en dag mina kläder var superfina. Men kanske kan fixa till det med morgondagens klädsel, får se vad det blir.

Har iallafall precis fixat naglarna nu eftersom nagellacket jag målade i förrgår redan låssnat. Det var Viva la Diva, KÖP INTE! Köp Mavala, det är hur bra som helst och det är billigt. Jag skulle kunna köpa miljarder stycken, men så ofta målar man ju inte naglarna så då skulle dom bara bli dåliga. Dessutom skulle dom inte få plats i kylen.

Vill ha den beigha längst fram till höger men har inte hittat det någonstans.

DAGENS iallafall till Unni för du var himla fin idag! Hon hade en jeansfärgad stor tunika som satt åt nedtill och ett guldfärgat halsband. Fin,fin.

Jag känner att jag är lite tråkig idag men jag har en liten deprission just nu. Massor av grejjer, bland annat för att jah kommit på att jag är shoppingberoende, för att jag måste skaffa ett jobb men verkan har tid att söka jobb eller sedan jobba. Och jag har aldrig tid att sy den där jäkla kjolen jag vill sy, och det gör mig ledsen. Pappa har inte gjort en stor anslagstavla åt mig än, fast han lovade för aslängesen. Jag har aldrig tid att rita heller, gör mig ledsen också. Peacehalsbandet jag kollade på förut som jag inte har någon aning om varför jag väntat med att köpa finns inte kvar längre och nu kan jag inte hitta något annat, jag är fett sur på mig själv. Och så skulle jag köpa skor på H&Ms hemsida idag med mamma men så är hon och jobbar så får göra det imårrn istället... Och sedan lite mer grejjer så ja, deprission helt enkelt.

Men det där med skorna gör mig egentligen inte så ledsen för dom är så jäkla fina!


Dom är så jäkla fina!!!

Nu blev jag lite gladare iallafall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0