lite smott och gått

Idag var en fin dag för jag bestämde mig för att ha min skinnjacka. Trodde att det skulle bli för varmt men det blev det inte (plus i kanten för det). Hade också Johannas finfina klänning på mig och det bästa var när hon fattade att det var hennes, hon visste nämligen inte att jag hade lånat den. Hon var inte hemma när jag tog den av henne. Hihi. Busigt av mig. Det var en ganska kul grej faktiskt, kanske ska börja med det. Så göm kläderna om ni inte vill att jag ska ta dom!

  
Det var jag och här lite av min insperation.
  
Eller ja, det var så att jag kollade i H&M katalogen igår ju, och den vänstra bilden är ur den, och Amy kom jag liksom att tänka på när jag bestämt att jag skulle ha skinnjackan (av någon anledning) och kollade bilder på henne, hittade den här. Så båda dom här är liksom insperationen till sjalen runt huvudet, jag gillar det!

DAGENS tänker jag ge till Florence för hon hade ett diadem med fjäder på idag och det var jäkligt coolt. Varför inte liksom? Jag menar funkar ju för Carrie när hon ska gifta sig. Hon har iochförsig en hel fågel i håret, men det är också fint.


Jag och Sofia gjorde även en egen explosm idag, vi var asbra!

HAHAHAHAH okej jag garvar ihjäl mig åt min egen explosm, men så jäkla kul!

Allt för idag, Puss

Kommentarer
Postat av: tjejen som hon snodde klänningen av :D

HAHAHAHHAHAHA den där serien var ju as rolig , HAHAHAHAHAHAHAHAHAH xD

2009-02-04 @ 22:09:22
Postat av: therese

HAHHA VISST!? bra att någon tycker förutom jag iaf! och sofia då, hon har sköning humor

2009-02-04 @ 22:34:52
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: florence

awe,du skrev om mig :D

2009-02-06 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0