Bildtext

Ja nu är det såhär att hela mitt liv har stått still sedan det senaste inlägget. Jag har inte kunnat göra någonting. Jag har haft det här jobbiga historiaprovet (som nu öntligen är avklarat och det gick faktiskt bra) att plugga till vilket gjort att jag inte haft tid att hålla ordning på någonting vilket förklarar varför mitt rum ser ut som det gör (), jag har inte ens haft tid att träna så det ska bi hur skönt som helst att göra det idag. Jag har inte ens haft tid att fixa håret (asså det är ju inte jättekatastrof för jag gillar faktiskt att ha håret i knut men hur lång tid tar det liksom att fixa håret!? nej precis,så då fattar ni hur lite tid jag har haft..).

Okej nu blirre bilduppvisning:

Röda läppar...hmm jo jag gillar det och jag har ju pratat om det förut att jag inte kan ha det och så. Men kanske ska testa. Har ett presentkort på Make up store så kanske ska inhandla ett där. Iallafall någon färg, kanske inte blir knallrött. Jag kommer seriöst se ut som hon på bilden, lagom fint kanske...


Asså håret är ju egentligen jävligt coolt att använda sig av i styling. Gud vas jag önskar att jag hade supertjockt platt hår, man kan göra så himla mycket mera med det. hade jag det skulle jag klippa page med lång snelugg.


Sångerskan och supermodellen Kemp Muhl, här på Betsey Johnson visning. Har försökt hitta låtar med henne men det går typ inte, elle det finns inga på youtube iallafall. Bara massa klipp på henne på visningar. Men hon är himla fin, jag vill ha hennes ögon! Och hennes klädstil är det inte heller något fel på, asskön!


Zoe Kravitz på Chanel, helt iklädd Chanel kläder. Smör.
Och på tal om Chanel, DAGENS till dom klassiska chanel-örhängerna och Emma för hon hade sånna idag. Skitfint, tror jag måste leta upp en billig kopia någonstans.



Luellas kollektion är min absoluta favorit och hon blev ju också utnämd till årets internationella designer på ELLE-galan. Kollektionen är hur somrig som helst, massor av ornage, lila och blommor.


Igår, mina höga jeans åkte på och jag har hittat tillbaka till mina gröna bollörhängen! Oh ja kärlek!


Idag, ville ha nåt jag inte brukade ha. Tog mina svarta jeans (aldrig använt typ), nitbältet (det var länge sen), jeansskjorta och ett linne jag köpte förra sommarn (inte använt sen i somras) och mina bruna stövlar med knytning som går upp till knäna (ojoj det var inte igår jag hade dom). Så det var lite kul sådär.

Oj nu blir Sara arg för jag missar Top model finalen. Jaja.
Imårrn ska jag fixa håret, lyx!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0