Utmanad

Jag blev utmanad av Shubakkilukka att lägga upp den sjätte bilden i MInaBilder, så jag gört!

Ja den bjuder jag på.
Och just ja man ska utmana tre andra att göra samma sak, ehmm...
Jag utmanar:
kkb.blogg.se
sofiahard.blogg.se
amandasdrom.blogg.se
Nu är det bäst ni antar utmaningen!

Nu har jag en hel dag av plugg framför mig. Men man måste ta brake ibland. Som nu när jag bloggar. Och som nyss när jag åt scones. Och som för ett litet tag sen när jag målade naglarna. Jag har nog mer brake än jobbtid men det är väl bra.

Målade naglarna på Lollo såhär igår också, jag hann aldrig klart. Det känns egentligen lite överdrivet sådär men vad ska man göra när man vill fördriva tiden? Jag orkade inte gör alla naglar på mig själv heller, fem stycken blev det på, och om ni undrar så är den uppe till höger ett hjärta.

jag kollade i ELLEs trendbivel igår. Jag älkar den. När jag någon gång i mitt liv får tid ska jag ta ut mina favoriter och lägga upp här. VI får se när det blir. DAGENS...Gossip Girl börjar idag! Måste vara värt en DAGENS! Jag måste nog ta ett brake (ett till) från plugget och kolla på det klockan 7.

Nu ska jag tillbaka till plugget PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

ja jag får väl anta utmaningen då... xD

2009-02-09 @ 10:07:50
URL: http://amandasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0