Jeansguide

Kom på en grej angående jeans: hur fickorna ser ut på jeansen gör ganska mycket för hur dom passar. Tillexempel så gör små fickor att din rumpa ser större ut.
Det vill säga:
- Har du liten rumpa men vill ha större så köp jeans med små fickor.
- Har du stor rumpa som du egentligen vill ska va mindre så köp jeans men stora fickor.

Men ärligt, vem tänker på hur fickorna ser ut på ett par jeans när man testar dom? Det är ju så mycket annat man kollar på så man lägger ju inte märke till fickorna för än långt senare. Anyways.

Nu ska det duchas och fixas som det brukas för en fredagkväll. Jag vet inte vad jag ska ha på mig riktigt, känns som jag vill variera mig lite nu.
Jag har en känsla av att kläder försvinner hela tiden. Jag vet inte var jag gör av dom men det känns som att det är massa kläder som saknas... Jag skulle gissa att jag lägger dom hemma hos nån när jag lånar kläder eller att det är någon som lånar dom men mitt minne är lika med urdåligt så jag har ingen aning. Och jag vet egentligen inte vad som saknas heller. Och förreseten kanske allt ligger i tvätten, kanske ska ta en titt där.

Idag hade jag iallafall min secound hand inhadlade kjol som jag köpte på Beyond Retro i SOAK-gallerian. Älskar den, den är så jäkla stor. Men man måste egentligen veta vad man letar efter för att hitta något, det finns så sjukt mycket! Seriöst, för dig som inte varit där (secound hand handlare eller inte) det är värt ett besök! Jag ger DAGENS till secound hand affärer, speciellt Beyond Retro. Det är synd att det inte finns någon bra i Uppsala, Myrornas liksom, inte så himla bra alla gånger.

Oj den syntes inte bra där men det är en vit pennkjol med liten slits i ena sidan och den passar som en smäck. Dock lite genomskinlig så snyggast med något över, så som jag hade idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0